بیوگرافی بازیگران

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪




radiojavan

رادیو جوان,radiojavan,radiojavan

بغض یعنی دردایی که رسیدن به گلوت

بغض به مفهوم تنهایی و کرده هیچکی پهلوت

بغض بغض

بغض یعنی که غرورت نزاره بریزن اشکات

بغض یعنی حرفایی که خشک شدن پشت لب هات

بغض بغض

بغض به مفهوم شبهایه تنهایو خرابی

بغض یعنی فکرو خیالش نزاره بخوابیی

بغض به مفهوم جز رفتن دیگه هیچ راهی نداری

بغض به مفهوم که هنوزم اونو دوسش داری

بغض به مفهوم خنده های ساختگی

شکنجت بکنن تو مبدا آخ بگی

تمام منتظر اینن یه جایی گاف بدی

بکوبنت زمین که فردا نتونی راه بری

بغض به مفهوم یه بحران پنهان

برم کنسرت ولی به عنوان مهمان

بغض به مفهوم پا به سن بزارم

بازم نمیتونم تو ایران پا به سن بزارم

انگار واسه بالا رفتن وجود داره یه راه

بمال

ولی خدا غروب داده به ما

چرا

بعد این تمام بدو بدو

تا آخرشم رسیدی به فرودگاه امام

بغض یه زن یه مرد ساکته

یه دست پاسته یه دست ساکته

کی تئ اون لحضه قادر به درک حالته

هیچکی

بغض لحضه ترک خاکته

نگو بی ملاحضه هست نگو بی ادبه

چون که گاهی وقتا بعضی حرفا میطلبه

خیلی مهم اینه که دلتو به یه جهان یه واقعی قرص کردی

آدم بیدار حقیقت رو دید

بغض به مفهوم یه فرزند تو دار

به یه لبخند رو کار

که از دورن شکسته شده با یه حسرت یه تومار حرف

تو خونه ای که یه دم جنگو طوفان

بعد تمام خسته شدن پدر رفته تو حال

جا انداختو خوابید خونه پادگانه

فردا مامان زجه بانوان تویه دادگاهه

صداش گرفته دل شکسته هنجره خشک

طلاق

این کلمه روح بچه رو کشت

بغض یعنی دورغ بوده حس تو به من

مفصله داستان اش گذاشتم ورس دو بگم

زمان ی اون فردی که میخواستی

نداری دیگه پیشت

حرف نگفتت درد نهفتت رو میشه

بغض به مفهوم حسرت اون چیزایی که نداشتی

بغض به مفهوم هیچ زمان نشد اونجوری که میخواستی

بغض بغض

بغض یعنی زخمایی که جا مونده از دوست یت

بغض به مفهوم خوب نشه دیگه این درد عمیقت

بغض بغض

تمام از غریبه میل کردن من از خودیی

تو ای که میخواستی هر زمان که هوس کنی

با تغییرا و تخریبات منو تو قفس کنی

پس اینکه من هستم تو ساختی نگو عوض شدی

نمیتونی بگی عوض شد نسبت به تو رفتارم

از دور ورو اطرافیات بپرس در بارم

وقتی من پات وایستآدم بدون منم حق دارم

ولی کسی پایه من واینستاد به جز شلوارم

من حلقه تو دستت خواستم از تهه دلمو

تو میخواستی بزنی همون حلقه رو به گوشم

میخواستی برات لبـاس برده رو بپوشم

تو از اونا ها بودی که فقط میخوان قلبمو بدوشن

داستان اونجا با طعم شد که از ما خسته شد

تا دلم وابسته شد درای وا بسته شد

یادو خاطرهات کلمه های ارزشمند و

کنار دیگه جمع کرد رو کاغذ نشوند

ولی این روزا نمی مونن می گذرن

یه روزی با صوت خنده هامو تمام میشون

یه روز که من بالامو اونا تنها در جا میزنن

فردا هر جا میپرم با ده تا اسباتیک زدم

ولی تو فقط آشتیم بودی با جهان

تو اون فردی که خواستیم بودی

تورو خودم دیدم تو هم کاش تیم بودی با من

تو فقط دونه ای کاشتیم بودی

داشتیم لوتی ؟

من بد عادتت کردم نه

رفتی تمام جا گفتی من آدم ش کردم

بلد خان با دوتا کار شدی طلب کار

من که صد مساوی حال دآدم که تبهکار

بزار دست تو هم تو این رابطه رو بشه

میدونی اونکه تو یه جمع ساکته تو چشه

یکی پیدا میشه که بهت نخ بده

که بشینی بد منو جوری بگی که طرف بهت حق بده

ببیین این نخا مثل نخ دندونه

واسه اونا تمام چی یه شب گرمه فردا یخ بندونه

خلاصه اینم آخرین ورسه

برو روم نیار تو دلت بگو آفرین پسر

بغض به مفهوم شب هایه تنهاییو خرابی

بغض یعنی فکرو خیالش نزاره بخوابی

بغض به مفهوم جز رفتن دیگه هیچ راهی نداری

بغض به مفهوم که هنوزم اونو دوسش داری

  • امید محمدی
  • ۰
  • ۰



انجام پایان نامه مدیریت

روش دستیابى به منابع و فهرست‌بردارى از آنها

استفاده از کتاب‌شناسى‌ها


این منابع به‌وسیله مؤسسات و سازمان‌هاى دولتى غیردولتى کتابخانه‌هاى بزرگ تهیه مى‌شود، اطلاعاتى درخصوص متن ‌ها کتاب‌هاى نوشته شده در مورد مساله خاصى را ارائه مى‌دهد. کتاب‌شناسى‌ها روزبه‌روز تخصصى‌تر مى‌شود و براى مقاطع زمانى تاریخى خاصى تهیه مى‌گردد دسترسى به منابع را تسهیل مى‌کند.

استفاده از فهرست مقالات

مؤسسات دولتى و غیردولتى کتابخانه‌ها اقدام به تنظیم فهرست مقالات بر اساس موضوع حروف الفبا نوع مجله نشریه مى‌کنند امکان مناسبى را در اختیار محقق قرار مى‌دهند.

استفاده از نمایه‌ها


نمایه‌ها حاوى اطلاعاتى درمورد کتاب‌ها مقالات انتشار شده است که هرچند یک بار انتشار مى‌شود. نمایه‌ها کتاب‌ها و مقالات را بصورت موضوعى به تفکیک رشته یا مورد علمى ویِژگزینشه تنظیم طبقه‌بندى مى‌کنند به محقق امکان دستیابى به تازه‌هاى علمى و انتشاراتى را مى‌دهند.

استفاده از کتابخانه

کتابخانه‌ها گنجینهٔ معارف بشرى می باشند و این معارف در آنها بصورتى خاموش حفاظت و نگهدارى شده، مورد استفاده محققان علاقه‌مندان قرار مى‌گیرند. کتابخانه‌ها داراى برگه‌دان‌هایى است که معرف کتاب‌هاى موجود در آنها بوده، بر اساس حروف الفبا تنظیم شده است. این کار به سه صورت موضوع، عنوان نویسنده وجود دارد و محقق با داشتن یکى از این سه مورد مى‌تواند به برگه‌دان‌ها مراجعه کتب موردنظر را جستجو نماید.

امروزه در کتابخانه‌ها از رایانه شبکه‌هاى اطلاع‌رسانى مصرف مى‌شود و اطلاعات کتابخانه‌ و مدارک آن در حافظهٔ رایانه ضبط مى‌شود. محقق با مراجعه به رایانه سریع‌تر مى‌تواند به منابع موجود در کتابخانه که مرتبط با مساله تحقیق او هستند ، دسترسى پیدا نماید .

مصرف از فهرست تحقیقات

مراکز تحقیقاتی، دانشکده ‌ها یا سازمان‌هاى مسئول امور تحقیقات علمى (در ایران مرکز اسناد و مدارک علمى وزارت فرهنگ و روش عالى چنین مسئولیتى را برعهده دارد.) چه بصورت موضوعى و چه بصورت مقاطع زمانى (ماهیانه ، سالانه و ...) اقدام به تدوین فهرست تحقیقات انجام شده مى‌نمایند. این فهرست‌ها حاوی تحقیقاتى است که استادان مراکز تحقیقاتى و سازمان‌هاى دولتى انجام مى‌دهند. همچنین، پایان‌نامـه ‌هاى دانشجویان بصورت عمومى یا بصورت رشته‌اى تنظیم منتشر مى‌گردد مى‌تواند مورد مصرف محقق قرار گیرد. بررسى این فهرست‌ها براى محقق از اولیت خاصى برخوردار است؛ زیرا وى باید در شروع کار از تحقیقات دیپرهزینه در مورد مسئله خود مطلع شود تا دچار دوباره‌کارى نگردد.

مصرف از چکیده‌ها

براى سهولت دسترسى محققان به مقالات و گزارش‌هاى تحقیقی، اکثرا ٌ ً مؤسسات علمى و دانشگاه ى اقدام به تهیه کتابچه جزوه‌اى مى‌نمایند که حاوى چکیده و خلاصه‌اى از محتواى مقالات گزارش‌هاى تحقیق و پایان‌نامـه ‌ها است اکثرا ٌ ً بصورت یک دو صفحه تهیه مى‌شود و استفاده از آنها باعث صرفه‌جویى در زمان محقق مى‌گردد.

مصرف از مجموعه مقالات

از آنجا که براى بحث بررسى درباره ٔ موارد علمى اکثرا ً هم‌اندیشى‌ها، سخنرانى‌‌ها، محافل علمی، انجمن‌ها، کنگره‌هاى علمى تشکیل مى‌گردد، محقق باید محتواى مقالاتى را با مسئله تحقیق او رابطه دارد مورد بررسى تحقیق قرار دهد. مقالات این‌گونه مکامل علمى ً قبل از تشکیل بصورت خلاصه مقالات بعد از تشکیل بصورت مجموعه مقالات تدوین انتشار مى‌گردد که مى‌تواند مورد استفادهٔ محقق قرار گیرد.

استفاده ازآموزش مصاحبه

از این روش، محقق به دو صورت مى‌تواند مصرف نماید : اول، با استادان و صاحب‌نظران و آگاهان مصاحبه نماید و کتاب‌شناسى فهرست منابع مساله مورد مطالعه خود را کمتر نماید. دوم، با صاحبان آثار و محققان دیگر در خصوص توضیح توجیه بیشتر مسئله روش‌هاى کار، مصاحبه نماید و از نظریات آنها مصرف نماید .

استفاده از آرشیوها


روزنامـه ‌ها، جراید، تصاویر معمولى ماهواره‌ای، نقشه‌ها، فیلم‌ها و نوارها از منابع مهم مطالعاتى محقق هستند . اینگونه منابع داراى آرشیو خاصى می باشند . اینگونه منابع داراى آرشیو خاصى هستند محقق مى‌تواند با مراجعه به آرشیو مربوط از اطلاعات مندرج در آن مصرف نماید.

  • امید محمدی
  • ۰
  • ۰

تعریف معرفت صوت



اف ال استودیو

صدایی راکه از حنجرة آدم خارج می‌ شود صوت گویند. صوت از ارتعاش دو تیغة نازک به نام «تارهای صوتی» بوجود می آید. تارهای صوتی در حنجره قرار دارد حنجره نیز درست در عقب زبان واقع است در بخش فوقانی نای است .

زمان ی تارهای صوتی در تاثیر عمل ماهیچه های برای ای کشیده می شوند، شکاف باریکی بین آنها ایجاد می‌ شود که با عبور کردن هوای بازدم از این شکاف، تارهای صوتی به ارتعاش در می آیند. این ارتعاش، هوای درون حلق، ششها، دهان حفره های بین بینی را هم مرتعش می نماید بدین ترتیب، صوت ایجاد می شود.

معرفت صوت

صوت هر آدم ی با ولوم دیگری تفاوت دارد اگر با دید الهی بنگریم، تمام صداها زیبا ست، منتها باید با تست ممارست این زیبا یی را از استعداد قوه به فعل رساند. نخستین گام در این راه، معرفت صداست. ابتدا خواننده باید صدایش را بشناسد وبعد با اهتمام زیاد به ساختن صدای خود بپردازد. معرفت صدا بسیار زیاد خیلی مهم است، افرادی که در این وهله موفق شوند، به بیشتر شدن مطلوبی در هنر خواندن خواهند رسید.
جهت معرفت صدا، ابتدا باید با استعدادهای صوتی آشنا شد که در اینجا برخی از آنها را توضیح می‌دهیم.

طنین

طنین، پژواک پیچش صوتی در دستگاه تکلم است که هر چه بیشتر بهتر باشد، ولوم زیبا تری به گوش خواهد رسید. طنین از استعدادهای خدادادی صداست و نسبت به صداهای مختلف تفاوت می نماید و با تست می توان آن را به کمال رساند، مگر صدایی که ازاین استعداد اصلاً بهره ای نداشته باشد.

گاهی استفادة ناصحیح از صوت، این استعداد الهی را تباه می سازد یا کارآیی اش راکم می نماید؛ مثلاً افرادی که در حین خواندن صدایشان را حبس می کنند یا به اصطلاح « صدایشان را می گیرند » مانع ظهور کامل طنین صدایشان می شوند.

انعطاف

میزان انعطاف صدا از قدرت تحریر و مهارت در تغییر پرده های صوتی به دست می‌ آید. به اصطلاح، صدایی که تحریرش بیشتر است از انعطاف زیادتری برخوردار است صدایی که تحریر کمی دارد انعطاف آن محدود است جهت تکامل آن تست ممارست وسیله بهتر ی است.
یکی از استعدادهای صوتی که از نعمتهای خدا است ، تحریر صوتی است. مهمترین علت قشنگ یی صوت تحریر است. از دو تار صوتی چنان تحریر زیبا یی خلق می شود که قابل مقایسه با صوت هیچ سازی نیست به مراتب از آنها زیبا تر است. کلا ، تحریر مبین احساس ات هم اکنون ت روحی خواننده است.

قدرت تحریری صوت بسته به نوع صدا تفاوت می نماید ؛ مثلاً در صداهای باس (بم) قدرت تحریری کمتر است و در صداهای تنور باریتون، بیشتر است. تحریر انواع مختلف ی دارد، مانند: تحریرهای پیوسته یا گسسته و یا ترکیبی از هر دو.

قدرت و اندازه صوتی

از دیگر استعدادهای صوت، قدرت آن است. منظور از قدرت صوتی «میزان اشغال فضا به وقت خروج صوت» است؛ به مفهوم میزان فضای ی که صوت در وقت خروج از دستگاه تکلم بدون هیچ وسیله کمکی فرا می گیرد. بالطبع این قدرت اندازه صدا مانند بقیه خصوصیات صوتی در صداهای مختلف تفاوت می نماید . در صدا کم است در صوت دیگر میزان متوسط را داراست در صدایی خیلی است .

ارتفاع صوتی

فاصله بین پائین ترین نقطه صوت و بالاترین نقطه آن را ارتفاع صوتی گویند. که در این فاصله پرده های صوتی متعددی قرار دارد. معمولا صداها بر دو نوع است :

1- صداهائی که عمدتاً بم حجیم هستند از ارتفاع کمتری برخوردارند.

2- صداهائی که عمدتاً زیر هستند از ارتفاع بهره مند هستند . هر یک از این دو صدا، زیبا ئی های ویِژگزینشه خودش را دارد. مسلماً ولوم اول ارتفاع ولوم دوم را ندارد صوت دوم، بم ولوم اول را. لازم به ذکر است که هر دوی این صداها، بم دارند و هم اوج. ولی قدرت جذابیت در ولوم اول، با بم صداست ولی در صوت دوم، با اوج صدا.

اما صوت، استعدادهای دیگری مانند لطافت، صافی و … دارد که در این مقال نمی گنجد.

بعد از آشنایی با استعدادهای صوتی، خواننده باید آن استعدادها را در ولوم خویش تشخیص دهد جهت تکامل بیشتر شدن آن، ممارست دائمی داشته باشد.

یکی از راههایی که به وسیله آن می توان ارتفاع صوت را شناسائی کرد، خواندن الفبای موسیقی (دو، ر، می، فا، سل، لا، سی) است. ً هر صدایی قادر است یک تا یک و نیم «اکتاو» از الفبای موسیقی را ادا نماید ـ بعضاً تا دو «اکتاو» ـ بیش از آن در صداهای خارق العاده یافت می شود (شروع اکتاو از فرکانس عادی حرف است.)

  • امید محمدی
  • ۰
  • ۰











iranian music download

persian radio,download persian mp3,iranian music download,persian music download,download persian music,iranian music,persian music

می دونی هر کجا باشی حواسم سمت تو میره قلب من

تمام می دونن پیشته دست تو گیره دل نکن

تو که می دونی نمی تونه جات و بگیره قلب من

بی تو میمیره

پس نزن تک تک خاطره هامون از توی قلبت

دست نزن به فردی که یه روزی بشه پاره قلبت

از دلمتو که بدی ندیدی بگو درد تو چی بود عشق من

عشق تو کی بود

از من چی می مونه تو قلبت پیش اونه هنوز

باشه نذار از تو جداشه نشی خسته یه روز

از من چی مونه تو قلبت پیش اونه هنوز

باشه نذار از تو جداشه نشی خسته یه روز

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

برای چه دل تو داره منو داره میبره از خاطره ها

دل آسان ی من منتظرش نباش

می بایست عاشق تو همیشه باشه دلم

بگو دردم من تو نیستی به کی بگم

از من چی می مونه تو قلبت پیش اونه هنوز

باشه نذار از تو جداشه نشی خسته یه روز

از من چی مونه تو قلبت پیش اونه هنوز

باشه نذار از تو جداشه نشی خسته یه روز

  • امید محمدی
  • ۰
  • ۰



دانلود آهنگ جدید

ترانه و شعر آهنگ نگاه منتظر محمد اصفهانی

به چشـم تر سحر ستادست نگاه منتظر به جادست
مسافران رهه خـبر چیست شفای چشـم منتظر چیست
زمانه تاریکست کجاست خورشید گذشت دیده نمیرسد عید
خدا دلم وای به جان رسیدم به عشوه طی شد شب امیدم
چو گردبادی در این بیابان به گرد خویشم چنین شتابان
اهم ز آهم خـبر ندارد شب سیاهم سحر ندارد
مرا رها گر ز من نماید دل یارم بر اوج اختر وطن نماید دل یارم
بهار آمد تو خواهی آمد نگار آمد تو خواهی آمد
خزان به سر شد تو خواهی آمد جهان دگر شد تو خواهی آمد

تکست آهنگ نگاه منتظر محمد اصفهانی

تو مهر چهری تو ماه رویی تو حور چشم ی تو مشک بویی
به رخ همه به ماه اختر ز اختری به ز ماه بهتر
به پیشه رخسارت ای جهان تاب چه شمعو شب تاب چه مهر مهتاب
عیان به نخ شب رخی که ماه است تو چون بر آیی شب سیاه است
ای ورقعه زر تاب تو از روی تو روشن از خانه برون آی حجب از رو بیفکن
ای دلبر ایام آن ورقع زرتاب بر موی خوشو روی خوشت نیست سزاوار
در حلقه ی عشاق جانها به تو مشتاق از خانه برون آ که گلستان شود آفاق
**

  • امید محمدی